2020年3月3日 星期二

AIA 嘉年華 2019

     在家工作仲忙過返工 xyXz#$**&$#@ …… 繼打聖誕活動  ~ 

  20•12•2019   

     爺爺好有興致,要帶兩粒孫女去 AIA 嘉年華玩,我雖然完全冇興趣,但見爺爺咁高興,就當去做吓跟班啦 ! 

     雖然明知呢啲玩意係搶錢 😬 爺爺都二話不說衝去換咗 $300 代幣俾佢地玩,成晚爺爺嫲嫲同兩隻小鬼都玩得好開心,我就負責(求其用手機)影相 XDD






↑↓ 第一時間去排隊坐摩天輪





↑↓ 無論幾凍都要買🍦😅,妹妹都唔執輸,堅持要自己食一杯 😅😅










↑↓ 呢張好好笑,嫲嫲同妹妹都好開心 😂




呢個幾好玩,可惜妹妹唔夠高玩 😅


家姐仔個心十五十六唔知玩唔玩好,經鼓勵之後就玩到好 high 😂


家姐仔初時唔敢玩呢個,但玩完剛才果個大型的跳彈床之後就話要挑戰了,仲話「耶蘇話様様都要試」喎 ! 😂😂😂


妹妹可以玩的遊戲不多,所以呢個咁迷你嘅跳彈床兼波波池,雖然要 $30 只玩得 5 分鐘,都俾妹妹玩吓啦 ~ 按人頭計,咁就 $60 了 😑

     玩完就撘船過海食晚餐及影燈飾,向早瞓嘅爺爺仲話玩到幾夜都得喎 😆



海港城個聖誕燈飾好靚呀 ! 😍 不過多人要排隊、帶住老嫰又落緊細雨,冇得慢慢影,求其影兩張留念啦 😊



妹擺 post 中 😂
















2 則留言:

  1. 0係屋企從來唔會有私人時間(笑),不過我衰,我大部分時間掛住打機XD
    咁arm隻game又中到呀女胃口,佢睇我打,結果好荒廢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係要私人時間 (雖然我好想),但屋企人以為我在家工作等同放假,公司又覺得你好鬼得閒 (其實已俾咗一堆又一堆嘅嘢你做,但部份工作喺屋企係完成唔到嘅,要自己返去做),仲要 whatsapp 隨時應機 …… 真係 P 佢個 K,好叉煩 !!!!!

      刪除