2019年9月28日 星期六

2018 北海道.冬の親子遊 ( Day 8 ) ~ Part Ⅱ ~ 旭山動物園

Day 8 (16-12-2018 ~ Sun -3 至 1 

行程 ~ 北海道 (旭川)

     撘上擠迫的巴士,35 分鐘後就來到今次旅程的另一個重點行程 ~ 來旭山動物園看企鵝巡遊。10 年前,來蜜月旅行的我第一次看到雪,那時候我已經很期待這個雪地企鵝巡遊,圓夢了就不再去過,始終太多「夢」要追




     但今次帶著小朋友,動物園是必去的,而且我都希望帶阿女來看看這些企鵝在雪地上、搖搖擺擺向前行的可愛畫面,而事實上,回來後阿女依然對企鵝巡遊記憶猶新


一進入會場,大家都不約而同去找個靚位等企鵝出來,雖然等的過程要企定定超級凍 :P



↑↓ 阿女等 (凍) 到呆呆地,哈 ! 



等到企鵝行返轉頭、再睇多一轉,阿女依然關注那隻咖啡色的「企鵝 BB」






睇完之後,阿女話要養返隻企鵝喺屋企喎,哈哈 ~ 

     睇完企鵝巡遊,其實目標已達成,於是閒逛去睇其他動物





↑↓ 經過企鵝館,再睇企鵝 :P






阿女話好凍,又借機要爸爸

     凍凍地,先在西門這邊最近的餐廳吃午餐,但款式已經唔多,加上爆多人,所以好多款食物已經售罄了



阿女學我,一見印仔就要吸


只剩下這些已算是最多「肉類的食物了,是但吃一餐吧 ! 

     吃飽,去看北極熊




上一次來旭山動物園,想看浣熊的真身是另一個目的


有拼圖玩


頭部會 360 度旋轉的白貓頭鷹




↑↓ 好喜歡馴鹿,因為一見到牠們便會不期然想起聖誕



↑↓ 好喜歡吃的蘋果片,早幾天在東北八戶看見時買了幾,放了在衣袋內,阿女一便愛上,常常想找我袋內的蘋果片,被我發現就笑到格格聲 …… 早兩天,我們在家吃蘋果條時,阿女再次提起最喜歡吃的還是款蘋果片,原來她還記得的呢 !! 



爬蟲類





     行了 2、3 個鐘,想行的已經行得七七八八,於是行埋過東門那邊吧,順便逛逛賣店 (簡單說,shopping 才是我的目標,嘩 ~ 哈哈 ! )



有戴動物頭套的影相


↑↓ 原來這裡也有一間餐廳的,食物種類豐富好多又便宜些,早知就過來吃啦 !!! 



在賣店內沒怎麼影相,因為忙於幫阿女選擇手信送給姑姐和好朋友 …… 以及 …… 我咳到甩肺,所以開始有點煩躁和發脾氣了  




買完東西,幫爸爸影張相後就撘巴士回旭川駅了


12 則留言:

  1. 12月頭會去旭川,我個女咁大個都話要睇企鵝廵遊,不過唔知開始咗未,如果未有得睇就索性連動物園都唔入咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你幾多號去 ? 官網話只要有積雪就開始有企鵝巡遊,北海道嘅位置咁上ˋ正常嚟講 11 月中至尾已經會落雪,相信有積雪嘅機會都大嘅,當然你地出發前再 check 吓天氣就更加準啦 😉

      刪除
    2. 12月頭呀, 所以唔知有冇積雪, 我都係諗住到咗嗰日至再 check, 有得睇就去冇得睇就去第二度, 反正今次我地去北海道完全冇乜地方係 must go.

      刪除
    3. 你地今次都係自駕 ? 如果係就隨時決定去邊都得啦 😏
      不過冇地方 must go 又揀去北海道嘅 ?

      刪除
    4. "不過冇地方 must go 又揀去北海道嘅?" 因為真係唔想諗行程又北海道已經冇去好多年, 今次全程都係番兜, 只係季節唔同.
      由於係冬天, 所以唔會全部揸車, 城市間移動會坐火車或者巴士, 去到先會租一日兩日車, 不過都可以去到一啲冇咁方便既地方.

      刪除
    5. 我未睇過,所以有機會有得揀我都會安排睇企鵝廵遊(40歲都就黎啦喂XD)
      我好怕見到有得吸印果D地方,佢次次都吸到人地D單張亂七八糟,手又有衫又有,哈哈...

      刪除
    6. Nerissa : 咁又係,有時懶懶地唔想諗行程,去返ㄧ啲熟悉嘅地方會有ㄧ份安全感 😏
      北海道我仲有春天及秋天未去過呀,都唔知幾時先可以完成埋佢 ……

      刪除
    7. Hitomi : 上次睇完你個北海道遊記唔夠喉,快啲再 plan 多次去啦!呢個企鵝巡遊係旭山動物園皇牌節目,而去動物園又係有小朋友必去嘅項目,睇嚟你都走唔甩的了 😏
      我地吸印仔又唔會好污糟喎,因為ㄧ般吸印嘅地方都有白紙提供,而且我會全程「鴿」實阿女,唔會俾佢亂嚟 😆

      刪除
    8. 短期內冬天唔會去北海道,不過明年7月頭可能去一轉,想體驗下初夏北海道兼避暑

      刪除
    9. 唔揀 7 月中至尾去 ? 因 7 月初薰衣草同太陽花未必開到,不過你ㄧ向都唔刻意追花期的

      刪除
    10. 想感受一下夏天北海道開車有幾方便爽快,海膽當造期食海膽,花呀,花期未到又想睇的話撥幾日時間落番關東睇都得GE

      當然最大原因係7月頭機票平XD
      我女番完7月第一星期就會放暑假,咁緊係早D飛

      刪除
    11. 哦 ~ 阿女咁早放暑假,就到就梗係就埋平機票啦 …… 初時以為你會就薰衣草同太陽花的花期,因關東果邊記得你地已去過河口湖睇薰衣草,今次會主力睇北海道嘅薰衣草嘛

      刪除