2018年7月12日 星期四

兩姐妹的餅印系列

     間中又要將兩姐妹的樣子比拼一下 XDDD


6 個月大

12 則留言:

  1. 我已經唔識認家姐同妹妹XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張我認到,但間中搵返兩姐妹啲相問屋企人,例如爸爸甚至我自己有時都會唔認得 XDD

      刪除
  2. 回覆
    1. 所以雖然阿妹都有好多新衫,但間中著返同一件衫做比較,感覺好神奇 !

      刪除
  3. 我認得,左邊係家姐右邊係妹妹,不過真係好似樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 你最叻 ! 呢張相屋企人都唔係個個認到
      家姐仔自細係有斜視的,而妹妹膚色更加黑 :P

      刪除
    2. 我又唔覺妹妹膚色黑喎...

      刪除
    3. 我覺得黑囉,你睇佢上一篇影生日相時張相就知佢幾黑啦 ! 似爸爸 :P

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,呢件衫係以前家姐百日宴著嘅衫,好有記念價值,但著咗都唔夠 3 次,所以俾阿妹著 …… 而且影「餅印」相都係著同一件衫搞笑啲 XD

      刪除
    2. 哈哈,百日宴衫仔我女應該有穿過4-5次,記得最後一次穿佢其實已經變晒中袖都照穿,唔捨得,不過如果有緣再生下一個,不論男女都會俾佢穿 :)

      刪除
    3. 男仔都照著 ? haha ~

      刪除