2018年2月12日 星期一

紙飛機親子餐廳

  7‧2‧2018  

     上個星期難得爸爸放幾日假,但因為太凍同大人細路都病咗,所以冇得出街玩,前日終於可以趁住仲係產假平日少啲人去呢間親子餐廳玩,阿女玩到喊住唔願走 




最初唔敢自己上來草地,後來見我倆越行越遠,唯有自己扒上來,仲話:「我好辛苦先扒到上嚟㗎,等埋我啦 !」


可能因為少人唔迫,環境勁舒服 !



 

呢堆超市食品同廚房玩具,設施齊備的一條龍配套,好迫真


最愛的仲有呢條滑梯,雖然短短地但勁跣,滑到笑得見牙唔見眼





好可愛嘅廁所


木粒沙池初時唔敢行入去,後來就好喜歡了







俾阿女發現有兩隻 Peppa Pig 公仔,之後就去到邊都攬住佢地了


2 則留言:

  1. 包場呀! 正呀喂! 每節得兩個鐘,食野連玩會唔會唔夠皮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日仲係返緊學嘅平日,所以冇咩人,間餐廳其實幾細下,如果多人的話一定會好迫,我地算好彩,因為第二日就停課了
      兩個鐘連食lunch係唔夠時間玩的,所以我地加咗鐘,之後$60一個鐘

      刪除