2017年3月21日 星期二

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 6) ~ Part Ⅲ ~ あかん遊久の里 鶴雅

Day  6 (27-7-2016 ~ Wed ~ 雨 ~ 17-20 ℃) 

行程 ~ 北海道 (阿寒湖)

     來到阿寒湖住鶴雅幾乎都是必然的事,不過之前並沒有仔細研究,到寫這篇遊記看資料時才知道原來鶴雅在阿寒湖足足有四家之多 ! 電影非誠勿擾所住的「鄙之座」價格最高,再來是「遊久之里」和「鶴雅之翼(Wings)」 而「花幽香」價格最低但沒露天風呂(可搭接駁車去遊久之里浸溫泉)

     而我們今次住的是 あかん遊久の里 鶴雅

     上回說到逛溫泉街中途因大風雨而和爸爸阿女先返回酒店安頓他們倆人











↑↓ 在大堂 check in 及影相期間阿女搞搞震




好一本正經咁喎  ^^"

酒店環境 ~ 








↑↓ 有北海道風的蒸煮馬鈴薯供應




↑↓ 走廊有海澡球佈景板和海澡球供觀賞


     快速地參觀完走廊,連賣店都沒有時間去,然後要上房餵奶換片了

     我們的房間  ~ 




↑↓ 玄關位很闊落




↑↓ 好喜歡這類囲炉裏,雖然沒有真正的用到



隻茶杯好靚呢 ! 


↑↓ 好酒店提供的甜點小食,不過下圖那個吃了才記得影,好像是甜饅頭之類吧 ? :P



櫃內備有不同 size 的浴衣提供









     4 時多搞掂阿女上咗房,我出返溫泉街 join 返契爺契媽 shopping,到 6:00pm 再返酒店帶埋阿女落去吃晚餐,因為稍後還有節目呢 !

     晚餐在「天河」吃 buffet,食物質素不錯,有燒牛肉,只是要看顧著坐唔定同扭計的阿女、加上有點趕時間,所以吃到有點一頭煙,相信阿女係冇耐性之餘,餐廳環境比較焗,所以阿女又熱又猛















白桃汁和 cola


Ricky 的


我的 ~ 牛扒不錯,還有我至愛之一的炸舞茸菇



有小毛毯提供,雪人圖案好靚呢 ! 

     趕頭趕命吃過晚餐後便要在 7:40pm 前去到碼頭集合了,因為參加了這個名為「夏希燈」的活動





(網上圖片資料)





上船時,每人派發一個膠袋,入面有一個打開了的膠波,一張願望紙、一枝筆和一個小燈泡 (開著後會變成綠色的)


我們寫上願望後便和阿女玩吓「碌波波,因為要阿女安坐在同一位置實在有點悶,她已經有點不耐煩了,幸好阿女都玩到笑到格格聲




↑↓ 剛剛影完張合照便突然關燈船艙內頓時漆黑一片


     關燈後只見各人陸續打開船內的窗口,逐一將這個發光的波波拋出窗外,由於環境太黑,很難拍照了,只見一個個螢光的波波在海面中漂、越漂越遠,而這時船隻亦開始回航了(聽說這些波波稍後會有職員從海面上收集回來的)


↑↓ (網上圖片)


     就這樣,為時一個小時的「夏希燈活動便完結了,對於這個活動,我和 Ricky 的感覺是有點無聊,心想寧願留在酒店安安樂樂地吃頓 buffet 還好,不過就當是去旅行、什麼也體驗一下好了

     契媽契爺趁溫泉街的店鋪未關門便繼續去 shopping,我和 Ricky 見天氣大風大雨,怕阿女會冷親,所以決定先回酒店,當然回到酒店後搞掂阿女後都沒有時間和不願意再出去啦 ! 



臨瞓前點都要捉阿女影返張浴衣全家幅先 ! 但影極阿女都郁身郁勢,結果要叫佢「撩鼻 C」先安定到影張相,真係激死  ^______^"






阿女第一次睡 tatami,好似瞓得幾舒服咁喎 ! 最正係唔怕佢碌落床吖嘛 ! 

     餵咗阿女飲奶再陪完瞓,終於到了我和 Ricky 輪流出去浸溫泉的時間了,yeah yeah ~ 晚上的女湯在 8/F,快快的浸了一會內湯之後,目標當然是再上一層的空中露天風呂啦,但一推開玻璃門一股寒風加上雨水向著面和身,冷得我馬上躲進旋轉樓梯下的一個細小溫泉中(頭頂淋著雨水的),這時見到有兩個女子從內湯出來,反應和我一樣立即躲進細溫泉中,不一會聽到她們說「好凍呀,點算呀,實在冇勇氣赤條條咁行上個樓梯喎 !哈哈,其實我都有咁諗過,不過一場來到,不上去望一眼又不忿,結果冷得騰騰地上去繞了一圈、浸一浸,但空中露天風呂的水溫不夠熱(可能是混合了雨水的關系),所以隨便浸了一下便返回內湯了


八階大浴場 ~ 天の原






(網上圖片) 八階大浴場 ~ 空中露天風呂 天女湯、展望大浴場 天

     浸溫泉期間一直等待契媽的出現,不過浸到我離開時都還未見到她,不知是不是還在 shopping 呢 ? :P

今天的少少收獲 ~ 




這是第二朝早上去浸的 ~ 豊雅殿






更衣室的衣物籃好靚,忍唔住要影低佢


(網上圖片) 豊雅殿 ~ 一階大浴場 / 庭園露天風呂


6 則留言:

  1. 冒住寒風出去浸溫泉的確要勇氣~我仲好記得零下十幾度大風雪下在乳頭溫泉除衫落水(無更衣室得個草屋屋頂)…BTW~帶住小朋友住溫泉酒店真的不錯~唔洗走出去D時間都覺得過得好快

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!零下十幾度仲要大風雪,真係諗起都刺激呀!我只係試過-4℃落露天風呂,除衫時凍到身體手腳都彊硬晒、好艱難先行到落水呢!
      理論上帶住小朋友住溫泉酒店唔應該出街,應該全程留喺溫泉酒店內 hea、玩、瞓就最爽!

      刪除
    2. 去親D鄉下地方都充滿呢類挑戰~去白川鄉又係零下十度室內無暖氣沖涼~搞到宜家有小朋友都唔知帶唔帶佢去落雪地區@_@
      理論上住溫泉酒店大人都應該全程留喺溫泉酒店內 hea、玩、瞓啊XD

      刪除
    3. 零下十度無暖氣沖涼我諗我都唔得,所以太細我就唔會冬天帶阿女去旅行住

      刪除
  2. 我好鍾意浸露天溫泉,最好可望到風景,下著雪浸更加爽﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從浸過露天溫泉之後,我都大膽咗 :P 而家好喜歡浸啲秘湯、野湯 …… 落住雪浸溫泉我只試過半露天的,但感覺已經好浪漫同難忘

      刪除