2016年8月7日 星期日

2016 北海道.夏の親子遊 ~ 花絮與感言

     渴望已久的親子遊終於尚算順利完成了 ::mm1630 

     今次的旅程會比以往的辛苦是在預期之內的了,只是有點覺得辛苦了阿女 ::vv4017 



































     旅程中,因為大部份地點需要趕行程,所以就算是跟契爺契媽自駕,都少不免要早起、夜歸、食無定時,對於我們大人來說是等閒事,但對於一個 14 個月的 BB 來說,是不是太艱辛了呢 ? ::mm2412 

     整個旅程中,看見阿女瞓少了、食無定時、曬黑了、出汗疹又抓痕又出紅粒、跌倒損了…… 每每都令我罪疚不已,問不是怪獸家長,阿女不是唔曬得唔跌得,只是如果她的損傷不適是由自己照顧得不夠好而造成的,我就會想:為了滿足兩個大人的願望而令到阿女跟著我們奔波勞碌,是不是帶錯了她來旅行呢 ? ::vv4064 

     旅途上,亦不止一次和 Ricky 討論這個問題 …… 不過影到一張半張滿意的相片時還是很開心的,所以還說不上是後悔帶阿女去旅行的只是仍有很多地方需要檢討和改善,就當作是一次難忘的體驗、為下一個旅程汲取經驗吧 ! ::mm1549 


21 則留言:

  1. 第一次帶細路出遠門,甩碌在所難免,有車已經幫到唔少喇 ;;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知,所以能順利完成已經好感恩 ::rr8016

      刪除
  2. 是日子太多行程太密了,下次試下減少一半,範圍縮細D,唔好日日換酒店,去下主題樂園/遊園地,行程要有彈性,大人細路開心得嚟都會無咁辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全中晒,根本親子遊就係要 hea,只係今次貪心了一點 :P

      刪除
  3. 都好多相影得好好吖(果然有要求::_1554 ), 原來有BB浴衣架?
    下次一日一主行程, 有時間多既就HEA行, 同埋揀秋天去咁就舒服好多架喇~::_342

    回覆刪除
    回覆
    1. 影果時阿女郁身郁勢,有啲影影吓都冇心機影了,但估唔到有啲又幾自然幾 ok 喎 ::_1560
      都係,秋天去起碼唔會熱到出汗疹 ::_1557

      刪除
  4. 有了第一次經驗,就會有第二次, 第三次,因為旅行是和囡囡每天都朝夕相見,在香港大人要返工呀,小朋友旅行的相片,家長們真是百看不厭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,平時大人返工,基本上返到屋企都食飯瞓覺了,所以今次旅行好似甩碌咗啲,但諗番起都好難忘同開心 ::_1561

      刪除
  5. 你地自駕~其實唔洗趕行程吧~~
    我同老公~大家同一諗法~~就係寧願CUT景點都一定唔趕行程(可能我地一向唔主張趕行程衝景點)~
    絕對唔會破壞呀女的作息時間(就夠鐘就立即搵育嬰設施)
    我地日日都最遲先CHECK OUT (早上10點/11點)~晚上10點半前就一定番到酒店幫佢沖涼飲奶訓覺(時差跟香港)
    所以呢次旅行我地影相影得最少~~不過寧願貴精不貴多呀~~往後有大把日子呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 人總是貪心的,諗住自駕就想去多少少地方、或者想去埋一啲非自駕難去一點的地方,所以係行程上我地編排得較密啫
      我都係咁諗,往後有大把日子,所以檢討完就算了 ::mm2058

      刪除
  6. 夏天去大人細路都辛苦,趁住未讀書可以揀啲舒服既季節去,唔係一返學就要新年暑假⋯⋯呢啲旺季同人逼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係喎,一返學就要遷就學校假期,我都想返學前去多一兩轉,但爸爸唔知肯唔肯呢,因為呢個旅程佢湊阿女湊到有啲頭暈 ::mm1581

      刪除
    2. 到下次呀女又再大個d應該差不多可以跟大人食野~應該可以輕鬆好多ge!
      我覺得帶bb去旅行最麻煩係食方面~好似我女咁~暫時一日食5餐~我當一餐半個鐘(連食連換片)~
      淨係咁已經無左幾個鐘~~

      刪除
    3. 都係㗎,而家每日都要記住佢幾點瞓過覺、瞓咗幾耐,又幾點食過嘢、份量,以便準備下一餐,淨係記呢啲同望住個鐘都已經用咗好多精神了 ::mm2168
      不過唔知係咪錯覺,今次旅行後,阿女懂事了同定性了少許 ::mm1542

      刪除
  7. 趕快收拾心情,計劃秋季旅遊,一家人旅遊幸福快樂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 檢討完就好快收拾了心情喇,我都想計劃秋季旅遊呀,不過冇咁多假呢,今年的 quota 已經取凸了 ::_359

      刪除
  8. D相都影得唔錯吖, 夏天去會比較辛苦, 但每一次旅行自當有其記憶留念價值, 不需要有問號 XD
    你真叻, 要工作又要湊阿B, 仲可堅持寫blog記錄, 不易也, 要加許至真

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 估唔到過程中甩甩漏漏、手忙腳亂,都影到啲滿意的相片,算係咁的了 ::mm2058
      問號就總會有的了,就當作是檢討,希望下次做得更加好啫,不過我唔會俾呢啲負面情緒困擾太耐,因為要盡快收拾心情去玩 ::mm1583
      我都見好多 blog 友自從有咗小朋友之後,就冇再寫 blog 了,而自己都少咗時間同太累好耐冇巡 blog,但真係唔想停咗寫 blog,始終想打番啲記錄同留番少少回憶,如果唔係就得番相片,咩都唔記得晒的了 ::mm1581

      刪除
    2. give me 5, 絕對絕對同意和同一諗法, 其實我都有點想唔再寫blog, 都幾花精神時間的, 但正正就是你的想法, 記憶越來越差, 去邊點去, 心情和經過等等, 唔寫低係可以無咩印象, 但一睇翻blog時又重現眼前記得起, 現在我還會多一點拍片, 多一種方式來回憶 :D

      刪除
    3. 而家已經方便好多一機幾用,以前旅行又帶相機又帶攝錄機,返黎之後又要錄番DVD保存,不過當個細路大咗呢啲就係回憶。

      刪除
    4. 最主要都係想記錄番啲過程及感想,呢啲係要用文字先記錄到,尤其是而家連晒相出嚟整相簿都唔會做嘅年代,更加覺得文字記錄的可貴 8->

      刪除