2016年1月3日 星期日

真正的 Happy Birthday

  1‧1‧2016  

     雖然由除夕病到元旦、病住咁過生日,但有阿 b 的出現,令我依然覺得 2015 係最幸福的一年,希望這份幸福會一年一年地延續下去。祝大家新年快樂!身體健康!笑聲滿載!







     晚上在家倒數兼切蛋糕 ::mm2292 (其實年年都是),第二天正日去了屯門影 Twin Stars (不過忘記了影 PC 狗 ::_2439 ),是阿 b 出世以來撘得最長程的巴士 ::_1553 

     現場太多人了,我先影了些景物,待晚餐後少人些才和阿 b 影合照













爸爸在等候我影相期間和阿 b 玩,阿 b 近排興玩「咪嘴」::_359 


     晚餐 book 了 Outback,但除了飲品幾好之外,其它覺得一般,尤其是個慢煮牛,完全沒有牛味,我覺得似豬扒多些,龍蝦爽口彈牙,但上面的胡椒腌料味我不喜歡 …… 或者是我病了所以總是不對口味吧 ! 





食飽去影相 ~ 








**************************************************
生日禮物,仍然是 LC  


田園花花煲 ~ $2899


之前訂的Haagen Dazs X LC 雪糕火鍋,還未有時間吃 …… ::mm2169 



12 則留言:

  1. 生日快樂!身體健康!青春常駐!

    回覆刪除
  2. 生日大快樂, 特別開心的一年,你咁多LC煲, 就快可以開倉了 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀 !
      我呢啲只係小巫見大巫咋 [-X

      刪除
  3. HAPPY birthday兼祝身體健康~病住湊女一定好辛苦~小心身體

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀 !
      辛苦,又怕傳染俾佢,所以最後都係奶奶幫我湊咗半日等我瞓覺 :D

      刪除