2014年11月10日 星期一

Crabtree & Evelyn 聖誕禮盒

     又到一年一度 Crabtree 聖誕禮盒開售的日子,因為之前買落的 handcream 還有大量存貨,所以其實近兩年都買少了的,但今年的禮盒實在太華麗漂亮了,而且款款都是鐵罐,所以今年忍不住買了一小堆回來 :P





Total ~ $11xx


雖然好像很多,但其實只有 2 款是我的,算是好忍手的了 ~X( 


聖誕限量版香味 handcream ~ $158,超喜歡右手邊的薑花味,今年新出的香味,很清香 :x :x  可惜一盒只有一支,為了要多支,有點想去買多一盒 …… 8-> 



↑↓ 旋轉音樂盒禮罐 handcream ~ $308,都說我已有大量 handcream,但個音樂盒款式鐵罐 (罐下面可扭動) 實在太令人難以抗拒了,所以還是捧了回來  :x :x 



這 3 款是送禮的,由左至右,分別是

薑餅人曲奇禮罐 ~ $120,Strawberry 味牛油曲奇 ~ $75,精選餅乾音樂禮罐 ~ $265,即是雜錦朱古力曲奇,好名顯又是為了那個會發出音樂的鐵罐啦 !  :D



薑餅人曲奇造型


連個紙袋都靚過人的 :x 

7 則留言:

  1. 旋轉音樂盒禮罐實在太靚太吸引喇﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,搞到我忍唔住又買o左 handcream,屋企仲有上年買果兩盒未用呢 ! ::mm2058

      刪除
  2. 我都買了18支handcream, 因為呢set最抵....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 我朋友都話 18 支呢 set 最抵,只售 $408,但好明顯我想要個音響盒鐵罐呢 ! 其實我仲有o野想買的,但要忍手了 ::mm2169

      刪除
  3. 哇,入左好多蟹樹喎!
    我對曲奇餅有d興趣。

    回覆刪除