2014年9月5日 星期五

富山麵家 x Hello Kitty ~ 第二彈

     之前富山麵家 crossover Hello Kitty,出了隻紅色的拉麵碗,相隔幾個月之後出了第二彈 ~ 黑色的日式拉麵碗,雖然我很想要,遲遲都未去換購,因為要吃麵才可以換購的呢,我實在不想再吃富山麵家麵了 :P

     31/8 那天收到 blog 友 Kitty 通知,說黑色的拉麵碗買一送一,最重要的一點是不用吃麵也可以直接購買,實在太好了 !! 8-} 而且打電話詢問過後,當天還是最後一天有這個優惠,剛巧我們在附近飲茶,所以立即「碌過去買 L-) 



$140 for 2 



以下圖片用手機影的 ~ 





10 則留言:

  1. 無人? 仲可以直接買? 係咪啖氣已經過左?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上個月有一晚七點零經過店員要行出來招生意, 店內一個客都冇.

      刪除
    2. Hitomi :相信第一彈時最多人,出到第二彈已經少o左人了,更何況出o左咁耐都仲未清晒o的碗,所以要平賣散貨

      刪除
    3. Nerissa:講真,如果要食麵先換得,第二彈個吸引力一定唔夠第一彈,因為o的麵真係唔好食的,好似我咁,拖o左咁耐都唔願去食 :P

      刪除
    4. 咁我係時候去食下啦XD
      好過排6粒鐘排melody cafe啦....

      刪除
    5. 除非係超級 melody fans,如果唔係,都係等熱潮過o左先去好o的,實在冇咁o既耐性去排 ::_1098

      刪除
  2. 早知我都唔心急一早去買啦::cc4015 , 上次食麵買碗都用左成5,6百大元呀::cc4012

    回覆刪除
  3. 水太太之前都去左富山食呀,個碗好靚﹗成日慶幸自己唔係KITTY FANS,因為D野實在好靚,會大出血﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都慶幸自己唔係KITTY FANS,佢o的產品靚得o黎直情覆蓋晒所有家品家具,會破產o架 ! ::mm1673

      刪除