2012年11月4日 星期日

2012 東北.秋楓行 ~ 序

    選擇在這個日子遊東北,原本是想散散心,藉此忘記一些這段日子困擾著我的事,但事與願違,出發前努力收拾回來的輕鬆心情,在旅程中過不到三天便消失得無影無蹤。旅程中的種種思想、回來後的迷失,都令心內像一直壓著一塊鉛般沉重,直到現在。

    期待已久的東北遊已經結束,這次旅程可算是最倒霉的一次 … 出發前看未來的天氣報告,7 天之中原本有只一天下雨,其餘的都是雲及少許太陽,但到達後整個旅程一日晴一日雨,天氣不好也是沒有辦法的事,但偏偏要給我看到雨水是跟著我走,好幾次都是我們離開之後那兩天都是晴天  究竟是我的心情影響了天氣,還是天氣影響了心情 ? 整個旅程中,我對自己說得最多的說話是「算吧 ! 唯有期待明天的行程」或是「算了吧,下次有機會再來吧」… 不斷的自我安慰,但自我鼓勵的說話也不夠支持自己到旅程的一半。

    晴天時以為可以到達的地方,卻因為種種原因而去不到 … 高地大霧、纜車運休 …… 雨天時的更加不用說,落石封路、取消行程、壞掉相機 … 等等等等的,加上又濕又冷的雨水,實在令身心俱疲。

    能夠慶幸的是,這段日子困擾著我的事,應該總算完結了。今天收拾著遺下的相片衣物時,沒有太多傷心的感覺,可能是因為有人陪伴在側,不像獨自一人時會胡思亂想吧。

    旅遊相片,我希望能盡快執拾吧



17 則留言:

  1. 我唔清楚之前發生咗咩事令你咁唔開心,不過事情過去咗就儘量唔好去諗喇
    天氣嘅嘢真係好睇彩數,我亦明白去唔到真係好失望,無奈嘆句天意弄人,算啦...當係俾個藉口有機會再去過
    [版主回覆11/04/2012 11:46:42]我前晚先清到個o急,相片就更加未睇過
    [3J 家庭回覆11/04/2012 11:32:25]咁儘快寫遊記俾我哋睇,等我哋安慰吓你喇....
    [版主回覆11/04/2012 11:00:40]而家好左好多架喇,起碼放假前後呢兩次面對件事情都冇喊啦 !

    回覆刪除
  2. 講到喺惡劣天氣下旅行嘅經驗,我都好唔得你幾多
    [版主回覆11/04/2012 13:55:21]都係既,餘下那一半冇雨既日子景色都唔錯既,雖然都係有好多「天意弄人」既事

    回覆刪除
  3. 唔開心的事過去了就由得它過去, 總有晴朗的一天, 有下雨天才更懂晴天的可貴, 有唔開心的日子更懂開心時要珍惜, 珍惜眼前人, 當然要珍惜埋有旅行去, 呢樣精神支柱好緊要架, 旅行中下雨天真是帶來不便, 下雨又唔好, 大風雪又唔好, 更加証明好多事都是天意
    [版主回覆11/04/2012 17:47:27]我有珍惜眼前人架,所以間唔中都會煮餐公仔麵過佢食的

    回覆刪除
  4. 唔緊要啦,無論天晴天陰,你身邊總有最體貼你的在身邊,這已是上天送給你最好的禮物,積極開心一點,你的心會慢慢放開的!
    祝福你!
    [版主回覆11/04/2012 17:53:02]已經放開了很多的了,只是除此之外,還有工作的麻惱間中又會困擾著我 … 所以旅行去到外地,又會想得更多 … 最好的禮物,你我身邊都有一個,祝大家都繼續幸福

    回覆刪除
  5. 運氣總會是好是壞, 我就壞既多過好, 所以我同黑氣已經成為好朋友啦
    [版主回覆11/05/2012 21:36:45]我知運氣總會是好是壞,只是低處未見低,煩完一單又一單,近日又浮起轉工既念頭喇 ~

    回覆刪除
  6. 人生總有 up and down 的時候,最重要是自己用什麼態度去面對,既然已是事實,改變不了,就嘗試改變自己的想法,或許從困難或逆景時學會一些東西!那樣就不會白白捱過這些不愉快的日子!
    [版主回覆11/05/2012 22:02:18]已經放開很多了,只是每當遇到一件物件、一首歌、或是一些環境,便控制不了自己的思緒

    回覆刪除
  7. 係WOR..不如今次順便分多一個分類出來啦~ 大家容易D方便D睇麻
    [版主回覆11/12/2012 21:25:56]鬼鬼精品一定走唔甩啦
    [電占 豆豆 幸の旅日 World ^^回覆11/12/2012 15:48:58]可以寫 d 有趣0野角度咁寫都得 , 你又買鬼鬼公仔 , 銀山應有買那個 ^^
    [版主回覆11/05/2012 21:46:36]遲o的得閒先順次序分類啦,好多篇喎 …

    回覆刪除
  8. 其實有得去旅行已經好好, 雖然天氣唔好影唔到靚相又影響心情, 但落雨就安排室內活動, 總好過冇得去旅行, 珍惜你現在所擁有的一切.......
    [版主回覆11/05/2012 22:06:03]我明白的,只是當時被好多野影響心情,無論私事、公事 … 帶住暗淡既心情及牙痛種種問題去旅行,始終未能好好放鬆及享受吧 !

    回覆刪除
  9. 我去旅行絕對唔會俾其他事困擾自己, 純粹relax, 有咩都玩完至算, 所以喺香港仲會有時失吓眠, 但係旅行就一覺天光, 至於旅行落雨我就試得多, 好似高山同白川鄉咁, 第一次去落雨, 好,再去嗰次落得仲勁
    [版主回覆11/06/2012 22:17:58]我地既身家唔夠留o係日本東北,或者只可以考慮中國既東北 …
    [Nerissa回覆11/06/2012 21:44:23]我都好想永遠留在日本, 不過大前題係要有足夠既円
    [版主回覆11/06/2012 21:02:41]我平時去旅行都可以暫時放下在香港的煩惱,玩左先算,只是今次無論晴天陰天雨天,都想得太多了 … 尤其在一些寧靜的美景下,感觸的感覺更深,好想永遠留下來 …

    回覆刪除
  10. 旅程就是人生的縮影啊, 有喜自然有悲!! 或者旅程中會遇上壞天氣及不快事, 不過換另一個角度想, 有honey陪你一起渡過這些風風雨雨, 陪你分享美妙的旅程, 多好呢!!
    [版主回覆11/06/2012 21:08:49]整個旅程我已經不斷安慰自己的了,提醒自己所擁有的,感激能到達一些原以為不能到達的地方,但反而更不願離開,好想永遠留下來,繼續逃避現實

    回覆刪除
  11. 晴天雨天… 未能控制. .. 能夠安全回家… 已是有福氣… 加油啊!
    [版主回覆11/12/2012 21:29:10]我唔係怕跌親,我怕交通意外咋 … 出發前先睇新聞,知道台灣剛剛發生左一單 …
    [電占 豆豆 幸の旅日 World ^^回覆11/12/2012 15:43:07]平安就好 la , 人–世.....玩好多時都有機會 , 小朋友都有機會踏單車整親 , 不用介懷
    [FN回覆11/07/2012 19:19:09]好在...有驚無險...
    [版主回覆11/06/2012 20:57:02]我都覺得能夠安全回家是很幸運,因為有一天要在馬路上踏單車的時候,很多次真的害怕不能回來

    回覆刪除

  12. [版主回覆11/07/2012 13:55:13]唔殘忍~ 我都愛八愛睇的,既事實嘅事總要面對,遲早都要講架啦,不過我未有時間去揀相o者 !

    回覆刪除
  13. 去旅行的時候最難預計就是天氣,有時天氣差都會影響到心情,不過旅行在外就是要輕鬆,同最緊要平安去平安返!期待你的遊記
    [版主回覆11/08/2012 12:48:10]今次就是不能帶住輕鬆的心情出發,才會影響整個旅程的感覺,現在看回相片,發覺也不是太差的呢 !

    回覆刪除
  14. 今次唔夠好, 那就好好計畫下次行程吧~
    [版主回覆11/12/2012 21:20:06]努力中 …
    [電占 豆豆 幸の旅日 World ^^回覆11/12/2012 15:43:25]未出發 , 寫下遊記先 law
    [Bondy回覆11/10/2012 09:32:57]咁就要快快培養心情, 再次出發喇~~
    [版主回覆11/08/2012 23:13:28]我覺得今次行程計劃得好好架,只是被心情影響了一點點,既然行程好而運數不好,索性翻兜整個行程的內容算吧啦 !

    回覆刪除
  15. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^12/11/12 3:50 下午

    你上面壞掉相機是最
    [版主回覆11/12/2012 21:21:38]總之就一不離二、二不離三啦 ~

    回覆刪除
  16. 快D開工
    [版主回覆11/15/2012 22:15:50]快喇快喇,爭少少交通資料未搵 …

    回覆刪除
  17. Day 1 嗰篇仲未搞番掂?
    [版主回覆11/25/2012 13:14:14]試過copy 過一篇過去再 post 都係唔得,都係只有自己睇到 … 我剛剛再 send 多次去服務中心講我既問題,睇下又有冇回覆啦 …
    [KITTY回覆11/23/2012 22:21:21]不如試吓再開新既, 將舊既copy過去啦
    [版主回覆11/23/2012 21:12:01]搞左 N 次、試過小肥所講既改日子都係唔得 … 無心機打 … 由佢啦 ~

    回覆刪除