2011年3月26日 星期六

快閃遊布吉 ~ Day 4 ( Last day )

Day 3 ( 泳池喪玩 )                              11-5-10

     昨晚大家玩煮飯仔都玩到盡興而睡  今朝早 8:30am 突然被朋友拍門叫醒,說有個泰國姐姐o黎左,煮早餐俾我地食 ! 嚇得大家快快起身梳洗 




     據朋友所說,今早好像聽到數下門鐘聲,於是起身看看,打開大門就見到這位姐姐拿著一個籐籃,盛載著煮早餐的材料如雞蛋和蔬菜等,另有一些剛炒好的河粉。我們才想起昨日到辦事處 check in 時,職員曾問過我們吃什麼早餐 ( 有西式早餐、泰式炒河粉、和另一款忘記了是什麼款式,好像是烤餅似的  ),但沒有想過是有人來上門即煮的呢 !


     最不意思的是 … 我們昨晚反轉廚房之後,還未洗碗的呀 ! 辛苦晒姐姐幫我地洗埋碗呢 ! 


泰式炒河粉


西式早餐,兩樣味道都很不錯呢 !


少不了的麵包和橙汁


還有大量水果,不過男生沒興趣,我吃晒所有山竹,正 !!

     吃完早餐,休息一會之後,當然是盡情享受我們的私人泳池啦 !  Ricky 他們擺出各樣姿勢玩跳水、玩花洒,然後轉戰到房內玩按摩池,令大家笑到肚痛 ! 當然,太搞笑的情節不便出街 




     玩到約 11:30am,是時候沖洗並執拾行裝預備離開了,當我們洗完澡之後,看見屋子外面下著大雨,我們非常幸運,這幾天都陽光普照,在我們盡興後才下了這場過雲雨,十分感謝 ~ 


臨走前來一張大合照先


布吉機場


我行到馬路上拍照,被朋友影左相添


機場不准攜帶飲品進內,唯有即場「干」了昨晚買的飲品,我的椰青水很好喝呀 ! 他們的 cola 就 …



先 check in,再去吃午餐 ~ Burger King




吃飽後,Ricky 和朋友在候機室談天,而我,當然是逛紀念品店的時候啦 !












ck 鼠晒了一身古銅色肌膚回去,還結識了一位朋友 ~ 金象仔



上機喇 ~


日落時分的天空,將機翼映照得很靚呢 !


到達了,除了 3 位朋友都背著一個普通 size 的背囊之外,我們 5 個人的行李就得咁多 ! 果然同去日本係冇得比的


我的戰利品就只有這少零食 ! 不得不俾個「叻」自己 !!

5 則留言:

  1. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^29/3/11 9:57 下午

    阿姐嚟到见到 地獄廚房 講真個 villa 好正 , 玩得好盡興 , 不過以你一向戰利品 戰績相比確是唔相信
    [版主回覆03/29/2011 22:17:00]係囉,你話我地幾唔好意思呢 ?  雖然佢好似冇咩咁、自然就幫我地洗左o的碗,但我地自己講笑咁話:唔知會唔會今次之後 blacklist 我地呢 !?  
    連我自己都唔信 ! 所以其實我只係對日本 o的地方限定紀念品有興趣架咋 ! 尤其是果 o的能代表當地特色既產品,每次睇返都會憶起當時的旅程

    回覆刪除
  2. 終於完成布吉之旅遊記喇~~
    [版主回覆04/07/2011 23:32:00]我都係咁話 ! 終於寫完  唔洗再咁辛苦,因為近日心情都比較沉重 … 我諗寫緊日遊的 blog 友感覺更深

    回覆刪除
  3. 哈哈, 你上咗Yahoo  "精選 blog" 呀 . . . .  恭喜恭喜
    [版主回覆04/08/2011 23:18:00]我知,多謝,但有咩用既呢 ? 我都冇佣分既 !  

    回覆刪除
  4. 好像好好玩! 私人泳池仲正!!
    [版主回覆04/08/2011 23:21:00]個私人泳池的確唔錯,其實整間 villa 都好正,所以點都應該留返至少半日去享受一下個 villa

    回覆刪除
  5.  分佣 ? 我怕佢會收費呀 . . .  你有無留意佢點介紹你個blog . . . "此BLOG記錄了CK鼠的充實生活"  . . . 你識做啦 . . .
    [版主回覆04/09/2011 00:05:00]有留意呀,但有幾「充實」呢 … 就真係唔多覺  識做 !? 要做咩架 !? 好驚喎   

    回覆刪除