2010年11月11日 星期四

快閃遊布吉 ~ Day 2 (雙島遊 ~ Part 1)

Day 2 ( Similan Islands + Racha Island )      9-5-10

     雖然昨晚夜訓,但今早 7:15am 便起身吃早餐,因為今天要出島玩呀 ! 上、下午分別會去 Similan Islands (珊瑚島) 及 Racha Island (皇帝島) 


 ↑↓ 推開露台,望下個大泳池先 !  我們的朋友原本是住樓上的「sea view」房的,但改了住在我們隔離,大家都是「pool side」房,以泳池相通,剛好最尾那兩間房沒有人住,所以這個泳池便由我們獨佔了,正 !  





 ↑↓ 由於朋友未起身,影下相 hea 下,8:40am 先落去食早餐,預先打電話落 Lobby 叫車,然後行落兩層先可以撘車呀 !







 這就是我們昨晚及今晚連續住兩晚的酒店「SUGAR PALM GRAND Hill Side 」


 吃早餐的地方



 麵包


 波蘿汁、奇異果汁、橙汁任飲


 水果


 味道 ok,煙肉勁有豬肉乾 feel 呀 !  最喜歡是有即煎雙蛋




 酒店外的街景


 食飽,9:40am 出發往碼頭


 15 mins 後到達碼頭,等候上船


 電視的另一個用途 ~ 養魚





 10:35am 可以出發喇 ~


第一站 ~ Similan Islands (珊瑚島)

     Similan Islands 又名 9 島,由 9 個群島組成,據說這裡有琳瑯滿目的珊瑚及海底生物,但我們都覺得之後去的 Racha Island (皇帝島) 較美麗。






 大合照 ~ 特此聲明,我在這次旅行出鏡的機會不多,因為我是負責拍攝那位 !


     我們在 Similan Islands 逗留約 1 hr,約 12:00noon 離開前往下一個島 

3 則留言:

  1. 渡假的感覺真係好好!呢兩個島我都無去過,都好靚呀!成團人得你一個女仔?
    [版主回覆11/22/2010 22:08:00]第二個島皇帝島仲靚呀 ! Part 2 好快出  我地係自由行架,不過都係得我一個女仔,其他都係 Ricky 既朋友黎架 !

    回覆刪除
  2. 寶媽同寶爸23/11/10 4:26 下午

    間酒店好 OK Bor~~~
    [版主回覆11/24/2010 00:01:00]係呀,又平喎,因為剛巧有 promotion,只需 900 Buht (約 40% off),即是約 $200 一間房咋,諗住求其住一晚,所以都冇咩期望,反而有驚喜  
    不過 service 一般,明明用 mail book 好房去到又 check 唔 record、check out 時又話有支酒開左要俾 $ ……

    回覆刪除
  3. 感謝 與我們一起 分享這個 。 讓我 更多 見 識.
    [版主回覆02/14/2011 19:55:00]Thanks ~ 所以我都很喜歡看其他人的遊記呢 !

    回覆刪除