2010年9月8日 星期三

東京中部小旅行 2010 ( 紀念印章篇 )

     今次在東京、中部北陸所蒐集到的印章不算多,尤其是在高山的印章比想像中少和不太靚 /有特色,起碼都應該製造一個飛驒寶寶印章嘛 !!


 東京






 



 



 


 中部北陸


 



 






 



 


 東京





 




3 則留言:

  1. 寶媽同寶爸10/9/10 8:25 下午

    我都好鐘意儲日本啲紀念印,唔知全日本究竟有幾多個呢啲紀念印呢?
    [版主回覆09/10/2010 22:22:00]全日本既紀念印應該數之不盡架 !   因為淨係東京既 JR 駅印都有個 77 呀 ! 不過我在想:有 o的印用到舊晒爛晒,唔知會唔會更新、或是出新款既呢 ?  好想要個飛驒寶寶印章呀 !

    回覆刪除
  2. 去東京時我都有儲JR既印, 但有d唔知佢放響邊, 有d舊/爛, 你印返黎都好清晰 加油!! 有機會就繼續去搵!
    [版主回覆09/12/2010 18:25:00]我覺得 o係東京反而難搵到 o的印,因為出口較多,都唔知 o的印擺 o係邊個出口  我見到既都有 o的好舊、印得唔清架,好似綠色果個「屋台會館」,印到一撻野咁 !

    回覆刪除
  3. JennyRickyBaby25/1/11 5:14 下午

    好勁! 你找到咁多款印呢! 有時我去到個站,搵咗好耐都搵唔到呢!
    [版主回覆01/26/2011 00:42:00]中部的印章算少喇,北海道好似多 o的,每個車站都會有,可能係一般北海道的車站唔大,比較容易搵  
    係呀,有時我搵咗好耐都搵唔到就會好失望,但都要離開架喇,因為我地成日都要趕車

    回覆刪除