2010年4月19日 星期一

東京中部小旅行 2010 ( Day 2 ) Part Ⅲ ~ 西武園

 圓夢之旅 ~ 第二天 (淺草、東京都、西武園、吉祥寺)                                  17-1-10

     本來預了約 2:00-4:00pm 在西武園玩的,經過第一天 Puroland 的慘痛經歷後,我們一逛完東京都就立即前往西武園了,終於趕及 2:18pm 到達,不過為了趕火車,連午餐也未吃,幸好早餐時還剩下半個薯仔包,頂住肚先


     終於等到去西武園喇 ~ 


     我地玩既主要都係兒童樂園,正如 blog 友 snowy 所講,雖然我地去西武園有點低 B,但為了 ck 鼠都沒辦法啦,唯有拉埋 Ricky 陪我低 B 啦




往撘 JR 途中已看見西武園的廣告牌,好開心呀 !




 一出車門便步向最近我們的(左邊)樓梯上月台,但後來才發覺出錯了閘口,難怪沒有人出的啦 !  我們繞了一個大圈才到達樂園



 見到 Ricky 嗎 ? 拖住個 o急仔都行得咁快,我就行到就上氣不接下氣 … 究竟到了沒有 ?



終於到達門口了



買了入園 + 任玩 5 種遊戲的票 ~ ¥2000,取了 guide book 便入內尋找 ck 鼠了







這裡也有一個類似 Puroland 的卡通人物圖騰像,不過其實有是有少許分別的,部份人物的頭上戴了造型特別的帽子,如 PC 狗的樵夫 look 和 Pekkle 的海盜 look






精品販賣店,一會兒才來血拼




西武園的兒童樂園全貌

     首先吸引我衝過去的就是「碰碰車」,因為其中一架是 ck 鼠來的嘛 ! 在我剛預備踏進場內的一刻,工作人員正將 ck 鼠「放埋一邊」… 好可憐哦 ~ 免得阻礙小朋友玩。當然,我沒有玩,只是拉了出來拍照 










車身內外的 ck 鼠圖案


     這個 … 我想是兒童樂園地標吧 ? 晚上不知會不會打燈的,但其實十分殘舊,又甩色又骯髒 … 不過勝在有 ck 份






 而且是我見過最大的 ck 鼠呀 !

     嘩 ! 一轉過面就見到紙板公仔影相位,當中的天使造型 ck 鼠 size 也不小,而且倚著 Hello Kitty 情侶,又站正中間位置,可見「當年」ck 鼠也曾經得寵過 …… 




當然不少得單獨合照




  PC 狗的樵夫 look 和 Pekkle 的海盜 look 也十分可愛

     除了碰碰車,另一個目標就是玩這個小型摩天輪 … 講真,上去前後其實都幾尷尬,因為沒有大人自己玩的嘛 … 仲要專登等 ck 鼠那一卡才上去,之後為了拍張像樣的照片,還剩下自己一個人上去玩多了兩轉 … 不知負責這個摩天輪的哥哥仔有沒有在心底偷笑 






     Hello Kitty 的小型火車,我們沒有玩





     旋轉咖啡杯,雖然沒有 ck 鼠,但杯上的大頭卡通人物很可愛,所以都有玩,不過轉到頭都暈 




卡通人物有 Kitty、Keroppi、XO 和布甸狗

     玩夠是時候去 shopping 了,西武園只有一款 ck 鼠的產品,就是頭形水壺,當然必掃啦



店子不大,但也找了好一陣子才找到我的目標



ck 水壺瑟縮於店內一角,真可憐,讓我拯救你們回家吧



店內貼有 Sanrio 50th Anniverasry 的海報,我想歷年的卡通人物都齊集於此了吧 ?



ck 鼠好威,有份坐熱氣球呢



精品店附近的  Strawberry Cafe

      Shopping 完後,見時間尚早,就上了這架 Kitty 仿蒸氣火車,圍繞樂園轉一圈





座位背後的的 Kitty 圖案



途中可看到品販賣店背後的牆身圖案





呵 ~ 呵 ~ 居然有 ck 鼠



這個火車軌的欄杆好靚呀 !!  當 Kitty 火車開行時便會放下的了



升高時都好靚,好想帶返屋企



     之後玩了大頭 Kitty x 小飛象的機動遊戲,用來拍照很漂亮的














      不用 2 小時已玩得差不多了,於是便離開到市區 shopping



樂園內還有很多不同顏色旗仔的,每支旗仔的卡通人物也不同,想看的話便要自己找找看了



離開時行到 JR 駅口,才發覺剛才到來時,如果我們向右邊的方向行上月台,應該就會到達這個駅口,一出駅口即達西武園的了



靚靚坑渠蓋


9 則留言:

  1. 好多ck ar~! 最大那隻ck鼠~ 太可愛喇!>w<
    [版主回覆04/21/2010 10:05:00]呢度係最多 ck 鼠影相位既樂園黎架喇  鍾意 ck 既一定要去呀 !


     

    回覆刪除
  2. 我又要去西武園呀
    [版主回覆04/21/2010 10:10:00]下次 plan 去啦,有好多 Kitty 等緊妳

    回覆刪除
  3. 好想要個ck 水壺呀! ~ 好靚呀
    [版主回覆04/21/2010 10:12:00]難得去到,我都有 o的後悔冇買多兩個

    回覆刪除
  4. 寶媽同寶爸21/4/10 7:07 下午

    西武園真係好多 Sanrio 人物,雖然己經有一段時間,但似乎仍然 Keep 得好好 ~~~
    [版主回覆04/21/2010 22:57:00] o的設施其實都有 o的殘舊,不過勝在影相唔覺 o者  呢度算多 ck 鼠 喇,都算有番 dd 安慰

    回覆刪除
  5. 恭喜晒~~
    終於與最愛遇上了~~
    [版主回覆04/23/2010 21:15:00]多謝 ! 雖然心情好番 o的,但始終都唔係人扮、識行出黎果隻 ck 鼠

    回覆刪除
  6. 你終於出呢個post啦, d 設施比我去果陣殘左好多呀, 不過呢個係唯一多ck鼠的地方都要到此一遊啦!!
    [版主回覆05/03/2010 01:02:00]係呀 ! 我都估唔到咁殘  不過冇辦法啦,點都要去一次先心息既

    回覆刪除
  7. JennyRickyBaby25/1/11 4:57 下午

    想請問去呢度大約要幾多時間先夠玩呢(包括搭車)? 半日夠嗎? 嗰度逼唔逼人架? 謝謝!
    [版主回覆01/26/2011 00:36:00]我們只玩左兒童樂園果邊,都唔洗 2 個小時就玩晒喇,計埋撘車就半日啦,如果你想想玩埋大人的機動遊戲就要預多少少時間喇。車程約一個多小時,因為地方唔大,我地已經選了在假日前往 (怕平日太冷清),但人流唔多,可看看樂園全貌的相片

    回覆刪除
  8. ::kk3107 呢度幾好喎,啱哂!咁我唔去puroland喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果只係為小朋友玩果o的小型機動遊戲,呢個西武園都夠架喇,雖然係舊o的、細o的,但勝在人影都唔多隻,唔洗點排隊,可以玩完又玩 ::_1856

      刪除