2010年4月14日 星期三

東京中部小旅行 2010 ( Day 2 ) Part Ⅰ~ 淺草

圓夢之旅 ~ 第二天 (淺草、東京都、西武園、吉祥寺)                                17-1-10

  經歷完昨日沉重的打擊,今天又是新的一天,很期待哦 ~

   第一站是淺草…又是淺草 ! 哈,沒辦法,這是到東京的指定動作,每次都一定要去淺草買龍貓布簾,和去東京都買浣熊產品的 

 

一早先在這間「as Leaf」買麵包做早餐,例牌找找有沒有美味的薯仔包

     Ricky 哥又點我,我們早了一個站、在淺草橋駅落車,唯有急急落返月台撘過啦 不過在淺草橋駅內也有意外收獲,因為駅內有一個小小的展區,展示了很多新年裝飾的人形公仔擺設,有不少還是我們熟悉的卡通人物呢 ! 包括叮噹(我還是喜歡叫叮噹多過多啦 A 夢)、Mickey 等,頗值得一看的







 這個 BB 公仔不知叫什麼名稱;右邊這個類似 Barbie 的,很熟悉,但不記得叫什麼 …





叮噹叮鈴和米奇米妮


傳統人形公仔,我記得他們有個專有名詞的,不過想不起 …






 終於到達淺草駅,這位女士的和服配襯很漂亮


買完龍貓精品後,今次我們從觀音通進入,因為我們這麼多次都未行過這條商店街,途經 Monchhichi 專門店,不過未開門,唯有參觀完雷門之後再過來吧 !

     我們在很多年前的夏天已來過雷門的了,今次再花時間遊覽,是因為看過 blog 友 bondy 剛剛去完淺草的遊記和照片,知道通往淺草寺沿途都掛著新年佈置和裝飾,很熱鬧和漂亮,我見現在剛過元旦不久,所以便順道過來一看 


雖然雷門大燈籠這個地標已影過,但今次不同呀 ! 上次是夏天、今次是冬天


影完雷門,便返回淺草寺逛一圈,因為上次我沒有留意到有對大草鞋,所以要補影 !!  仲見世通沿途都掛滿這些新年裝飾,好美呀 !











今天是星期日,所以超多人,想拍張合照也不容易,很艱難才拍到一張像樣的





找到大草鞋了  ~ 都唔明點解當年咁大對睇唔到  還是當年冇既呢 ?

 

Ricky 說要和條龍影相


淺草寺旁的五重塔,和靚酒桶



     我們逛了接近兩小時,是時候要走了,因為下一站很重要的,要大出血喇 


離開時發現美麗 poster 一張



這個燈籠造型的燒餅好可愛,入面好像是雪糕來的,不過因為太多人,所以沒有試


看見這人形公仔直行轉右會到 Monchhichi 專門店的了



就是這間,不過規模比我想象中細小,最吸引的還是門內那個高過一個成人的 Monchhichi


還有這個站在他旁邊的可愛女版 Monchhichi



途經紀念品店,當然有收獲


這是新年用的、類似避邪結繩的裝飾,懸掛注連繩迎春,有驅邪的意思,有點後悔沒有買



這對木雕的公公婆婆擺設好可愛呀 ! 不過很貴






在淺草駅內看見放了數具屋台供人欣賞


                 浣熊呀 ~ 我來了 ~~ 

4 則留言:

  1. 我去淺草只有一個目的, 就係掃街...
    [版主回覆04/15/2010 00:08:00]係呀 ! 好多野都想食,但食唔到咁多呀 !!

    回覆刪除
  2. 係喎d繩結好令喎,點解唔買,我都想有一個...hehe
    另外我想要叮噹果張相既soft copy呀,留番下年新年時做wallpaper...
    [版主回覆04/15/2010 00:14:00]我當時自己都冇諗過買,因為已經買左好多野,亦將會買好多野  原來你都 like 架 ? 唔知呢 o的你'好'唔'好'丫嘛,唔敢亂咁買,下次識做
    soft copy ~ ok la !

    回覆刪除
  3. 寶媽同寶爸16/4/10 10:55 下午

    淺草對大草鞋有咗好多年嫁喇,觀音通、其它嘅商店街我哋都無乜行過,究竟多唔多嘢行嫁?
    [版主回覆04/16/2010 23:27:00]就係唔明咁大對、點解上次去都冇留意到囉 ! 梗係我地次次都行色匆匆,睇唔到囉 !
    其實好多時有好多地方,都係睇其他人 o的旅遊 blog,先發現有一 o的自己冇留意到既野睇,然後又好想再去睇下
     o的商店街我地都冇細心逐間行過,普遍黎講都多野行架,但個人黎講就覺得特色紀念品唔算多,可能始終係遊客區,俾我既感覺有少少似赤柱囉

    回覆刪除
  4. 哈...唔好話你, 我去過雷門三次都見唔到對草鞋TIM....
    我唸我對眼都有問題呀....
     
    [版主回覆04/23/2010 21:17:00]咁 … 即係妳要去第四次囉 !

    回覆刪除