2018年3月23日 星期五

兩姐妹的第一個農曆新年

     近來忙到顛咗,雖然已過了農曆新年十世,都想做返少少相片記錄 ~  

🐶大年初ㄧ ~ 爺爺生日🎂,例牌飲茶逛街飲宴一條龍吃喝玩樂加上零食放題🍼🍦🍬🍭🍪🍉,爽呀 ~ 



爺爺教的:相同嘅擺埋一齊,唔同樣嘅「Fing」出去 …… ^^"



年初四的早上 ~ 瞓醒後見到呢個畫面,心都甜哂 


年初六 ~ 同爺爺嫲嫲公公婆婆飲完茶再撘船仔去遊戲室放電、食雞蛋仔,個食相衰到呢 …… 



農曆初十 ~ 去了契媽家裡拜年,細女繼續好有性格地唔飲奶,大女就玩到唔捨得走




大女好喜歡這隻狗狗


黃昏時,終於兩隻女都抱住瞓咗



7 則留言:

  1. 大女有無搶住幫手湊bb呢? 我覺得呢d年紀會好鐘意"玩"湊bb haha
    帶呀女番大陸,親戚中有手抱bb,佢成日都攤大手要抱個bb (當然親戚就乘勢叫我快d生多個)

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中都有話要幫手拎奶樽俾妹妹同要抱同摸妹妹咁嘅,不過就未至於好熱衷,但已經好過初期話留阿妹喺街唔帶佢返屋企的了 ^^"
      通常都係㗎喇,啲親戚成日借啲倚叫你生/追 …… 其實追咩呢 !? 我都冇話想要仔 ! :P

      刪除
    2. Oh no,haha,咁宜家兩個小朋友點湊? 分開湊? 老人家又不能一打二,不過難得家姐又多個伴。

      d人話追個仔我係即刻回佢「點解要追仔? 生多個女唔得架?」
      特別係奶奶成日將呢樣野掛口邊,我每次都會反撃佢,我理得佢高唔高興

      刪除
    3. 唉……說來話長,之前咪講過打算俾細女返學嘅 ? 但後來冇位,結果嫲嫲就真係被迫一打二了,工人又未請到,有冇好介紹 ?
      係囉,我從來冇打算追仔,而家兩個女我同老公及啲姑姐們不知幾開心滿意,哈哈 ! 講開又講,我同爸爸傾開生仔生女問題,如果當初我地係生仔的話,我地就真係想追女了

      刪除
    4. Miss wong 92091339,你搵呢個AGENT啦(馬鞍山郭太介紹),起碼呢個AGENT幫我好姊妹請左兩個好(照顧佢娘家同佢自己屋企),仲有我果個工人都係好,我覺得Agent好定衰絕對影響工人質素,長期老人家一打二真係辛苦到爆

      你睇下陳豪由第一胎已經話恨生女 haha

      刪除
    5. 好呀 ! 唔該晒 ~ 我都覺得 Agent 好壞會影響工人質素,因為喺啲媽媽 group 聽講有啲 agent 為求做生意,係咪都話個工人符合你要求,結果嚟到係兩回事,又係搵嚟激氣 !

      刪除
    6. 個agent在大角咀,我住馬鞍山都特登走出大角咀,但我同我朋友真係一勞永逸,我地大家個工人都打緊第3年工了。

      個工人做野麻麻地事少,最驚係佢地同d agent夾埋,特登做得差博炒博賠錢,agent又可以賺多你一次錢

      刪除